top of page
Még nincsenek címkék.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram Clean Grey

Összefogalás 9,5 hét után

Az utobbi bejegyzesem ota eltelt kb 2-3 het. Sport nuku, egy kis bicajozas, ami emlitesre se melto (1-2x 20km kb), neha hozzanyultam a sulyzokhoz es ennyi. Etvagyam nulla, ha megis akkor van, hogy ravetem magam egy kis csokira vagy fagyiztam es egesznap ennyi. Mondjuk azert ha eszek akkor esszel, sonka magaban sajttal vagy kis szendo tonkolylisztes kenyerbol, de van, hogy csak napi 1 alma. rengeteget iszok, es megy a kv ennyi.

Nagyon rossz, hogy bar csinos es karcsu vagyok lassan, de kozben lotyi. e ezennel megfogadom, hogy jovohettol edzes, heti minimum 5x. Akkora ujra beall az eletem, a mostani hetek valtozasi miatt hatterbe kerult a sport, nem volt lelkierom ehhez sem, na de majd most! Meg lesz az a formas popsi, has kombo, a rohadt eletbe is :P

Es akkor a számok:

súly: 63,4kg fogyás:7,8kg

mell- 90cm fogyás: 8cm

mell alatt: 76cm fogyás: 6cm

derék: 66cm fogyás: 11cm

csípő: 83cm fogyás: 11cm

fenék: 99cm fogyás: 6,5 cm


bottom of page