top of page
Még nincsenek címkék.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram Clean Grey

2015.03.27. Péntek

Helló!

Mától újra jön a Lifetilte kajám, úgyhogy happiness van... vagyis annak kéne lennie de nincs :( Baj van, de csak remélem, hogy nem nagy. Tegnap nem mentem edzeni a terembe, mert szabályosan sírtam úgy fájt a mellizmom. Kicsináltam és rettentőn szédelegtem. Körülbelül 8-9 óra között már ágyban is voltam, aludni sokáig nem tudtam, de legalább pihentem.

Sajnálatos módon viszont éjszaka olyan dolgok történtek amik keresztbevághatják az edzésemet. ma megyek kórházba, dokihoz, hogy kiderüljön mi a helyzet, mert most megvagyok ijedve nagyon, hogy mi történt. Elég volt a decemberi, elég volt a rosszból most... Épp valamelyik nap mondtam valakinek, hogy már csak az egészségem kell, hogy tönkremenjen és akkor meg végem, mert ha nem tudom sportban és edzésben levezetni ezt a sok rosszat akkor az fel fog emészteni.

És miközben írom ezt a posztot, még egy pofánbxszást kapok, elegm van, edzeni akarok :(((((((((((((

Reggel amúgy 66,2 kg-osan keltem. De kb le is szxrom :(


bottom of page