top of page
Még nincsenek címkék.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram Clean Grey

2015.03.26. csütörtök

Sziasztok!

Mostanában nem irogatok ide túl sokat, de ez nem jelenti azt, hogy ne csinálnám tovább amit eddig elkezdtem, sőt!!!

Múlthéten úgy gondolom kitettem magamért a 6 edzéssel.

Most hétfőn voltam Lifetilt lépcsőzésen, vagyis a programindító edzésen. Én marha, nagy vagányan beálltam a haladó csoportba. Na nem mintha annyira faszának érezném magam, vagy mert olyan könnyen megy a kedzőknek kialakított edzésterv, hanem mert egy beteg állat vagyok és szeretem magam túlterhelni. Persze, semmi gond, simán bírjuk a fuss egy nagy kört a lépcsőkön, aztán 4x fel-le egyesével meg kettesével szedve a lépcsőket, mint egy bemelegítésképpen (alulról nem látom a lépcső tetjét...) Azt hittem kiköpöm a tüdőm! :) DE hiába köptem, végigcsináltam. Hozzáteszem természetesen, hogy magára a lépcsőzésre is bicajjal mentem és így plussz 10 km-el növeltem a napi edzést :) Ennek ellenére egynek számítom :P

Kedden termezés volt, ami úgy nézett ki, hogy feltoltam a futógépet a legmagasabb 15 fokos szögre és átlag 6km/h sebességre és így gyalogoltam 20 percet. Megtettem 2 km-t és elégettem 250kcal-t :) Ez volt a bemelegítés. Aztán lábbal kitolás terpeszben 80kg-al 4x20 (azt hittem a végén megszülök, mert kicsit túllőttem a mértékeken) :D Majd jött ferdehasazás (általában mindenből 4x20-t vagy 4x15-t csinálok), hasprés, keretben 10kg-al mélyguggolás. 2x4kg-al bicepsz, illetve 2x5kg-al mell-fekve tárogatás. Körülbelül ennyi és egy kiadós szauna meg gőzölés.

Isteni volt, csak éppen már tegnap sem nagyon bírtam felemelni a kezem :D, és az sem volt jó ötlet, hogy magassarkúban rohangálok egésznap. Estére annyira bedurrant a vádlim, hogy brutálisan forró vízben lazítottam, meg masszíroztam mert bitang mód fájt. :) Hozzáteszem, ez még ma is így van, de ma jó lenne lemenni megint terembe, csak erősen meggondolom, hogy mire edzek :)

Úgy érzem, hogy bár az alsótestem akarom nagyon kiformálni most, mégis felsőtestre kéáne összpontosítanom. Sokat bicajozok, lépcsőzök, guggolok, úgyhogy az majd szépen alakul, de a hasam, derekam, hátam, karom nagyobb odafigyelést igényel. Úgyhogy szépen mindjárt össze is írom, hogy mire edzünk ma. (Bár most épp 60%-ra saccolom, hogy nem megyek és 40%-ra, hogy igen), mert kb mindjárt összesek olyan fáradt vagyok, de akarom AZT a testet amit megálmodtam, és I am HERCULES!!!!!!

Amúgy tájékoztatásúl közlöm, hogy az 5. leadott kg-nál járok 5 hét alatt ;)

Pussssssz


bottom of page