top of page
Még nincsenek címkék.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram Clean Grey

2015.04.04 szombat (~5,5 het)

Sziasztok!

A heten azert nem irtam semmit, mert nem csinaltam semmit. Sajnos, mert mint irtam a doki letiltott. Azonban sajnos az etkezes sem ment ugy ahogy szerettem volna, ugyanis ramtort valami melyrol jovo etel undor es alig birtam valamit magamba tukmalni. Egesz heten jott a Lifetilt kajam, ami most ott tornyosul a hutoben. Volt olyan nap amikor szo szerint semmi nem csuszott le. Inni ittam mint a godeny, hogy legalabb az meglegyen, de enni nagyon nem. Az utobbi 2 napban sikerult letomni magamba nemi egeszseges kajat, mint lifetilt reggelik, uzsik, nemi foetel belole, banan vagy keveske protein, 1-2 alma...

Hogy mit ertem ezzel el, tudatosan semmit sem akartam, csak tulelni, hogy nem edzhetek, azonban az lett a kovetkezmenye, hogy nagyon durvan elkezdtem fogyni, mondhatnam, hogy izombol, de inkabb is-is, ment le zsir is meg izom is rendesen. Csinosabb lettem, igen, egeszsegesebb? nem...

nem is akarom ezt folytatni, hiszen tudom, hogy pillanatok alatt lefogynek, de egyreszt nem lenne tartos, masreszt egeszseges sem, harmadreszt izmos szeretnek lenni, nem valami lottyedt girnyo.

Ugyhogy, mivel tegnap mar a falat kapartam amiatt, hogy nem edzek, lementem a terembe es megorultem... Hamar rajottem, hogy nem faj semmim, nem gatol semmi abban, hogyy odategyem magam, leszamitva, hogy elgyengultem kicsit igy korulbelul ez sikerult:

30 perc 15fokos szogben dontott futopadozas 5,2km/h tempoban (gyaloglas, nem futas)

30 perc 8-10-nehezsegu lepcsozogep

4x20 guggolas keretben 20 kg-al

4x20 labkitolas 45 kg-al

4x10 vallbol kitolas 15 kg-al

4x20 haspres gep 40kg-al

azt hiszem ennyi volt, de lehet kimaradt valami. 1 het kihagyas utan ugy gondolom ez is szep teljesitmeny volt. Utana 2 x15 perc szauna. Mit mondjak, kicsit meghaltam az edzoteremben, de felelmetesen jol esett. Delelott meg tekertem kb 10 km-t bicajjal, mert intezkedni voltam es igy volt a legegyszerubb kozlekedni. Kezdek felni, hogy eleg durva izomlazam lesz :)

Kozben a heten fotozgattam magam, csinaltam egy montazst, igy nezek ki most ahhoz kepest ahogy kb 6 hete neztem ki.

Holnap szeretnek edzeni meg es utana merek es osszesitek, de egyet tudok. Lementem 65,00kg-ra. Es siratom a cicijeimet, mert kezdenek tenyleg elmenni vilagga....sajnos ezt azonban tudtam...

Egy biztos, furdoruciban, egeszen jol fogok kinezni mire jon a nyar, na jo... anelkul is :P

pusszcsok, kitartas!


bottom of page